Vacature
Allround assistent met communicatie
talent
Ben jij een echte regelaar met een hart voor mensen én communicatie? Heb je plezier in organiseren, plannen én het zichtbaar maken van wat een organisatie doet? EPAHS zoekt een allround assistent die ons team ondersteunt én helpt om ons verhaal naar buiten te brengen.
Wat ga je doen
Je maakt deel uit van een super enthousiast team dat zich inzet om organisaties in SHAPE te krijgen en houden. Jij zorgt voor structuur, overzicht, zichtbaarheid en die extra handjes die iedere organisatie nodig heeft. Geen dag is hetzelfde, jouw werk is heel afwisselend. Je:
Beheert agenda’s en plant afspraken, trainingen en vergaderingen zowel intern als extern met onze klanten
Houdt ons CRM-systeem actueel
Stelt facturen op en zorgt dat deze verstuurd worden
Houdt de urenregistratie bij
Ondersteunt bij de projectplanning en projectadministratie
Stelt LinkedIn berichten op en beheert ons kanaal
Schrijft teksten voor op onze website en plaatst deze
Ondersteunt bij de uitvoering van ons marketingplan
Maakt onze presentaties beter in Canva
Houdt kantoorartikelen op voorraad
Zorgt voor de organisatie van personeelsuitjes, verjaardagen en andere lief & leed momenten
Ondersteunt het team bij allerhande praktische zaken
Wat zoeken wij
Je hebt HBO werk- en denk niveau
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol
Je kan goed plannen en bent een organisatietalent
Je kan goed overweg met Canva om afbeeldingen, presentaties, infographics te maken
Je bent goed in taal en het schrijven van teksten
Je bent servicegericht
Je kan goed prioriteiten stellen en bent stressbestendig
Je bent gemotiveerd, proactief en een teamspeler
Je hebt affiniteit met onze dienstverlening: verandermanagement, leiderschap, duurzaam werkgeverschap
Je bent 24 uur per week beschikbaar
Wat bieden wij
Een dynamische rol binnen een gepassioneerd team met grote ambities
Veel ruimte om je werk zelf in te richten en te groeien
Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
Salaris tussen de €2.800 – €3.500 bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en kunde
Een laptop en abonnementsvergoeding mobiele telefoon
Een informele sfeer in een gedreven team
Mogelijkheden om vanuit huis te werken en flexibele werkuren
Interesse?
Stuur jouw motivatie en cv per e-mail t.a.v. Nienke Lakeman, nienke@epahs.nl
Heb je nog vragen, neem dan contact op met Nienke 088 – 5017100 of stuur haar een e-mail.