Vacature

Allround assistent met communicatie
talent

Ben jij een echte regelaar met een hart voor mensen én communicatie? Heb je plezier in organiseren, plannen én het zichtbaar maken van wat een organisatie doet? EPAHS zoekt een allround assistent die ons team ondersteunt én helpt om ons verhaal naar buiten te brengen.

Wat ga je doen

Je maakt deel uit van een super enthousiast team dat zich inzet om organisaties in SHAPE te krijgen en houden. Jij zorgt voor structuur, overzicht, zichtbaarheid en die extra handjes die iedere organisatie nodig heeft. Geen dag is hetzelfde, jouw werk is heel afwisselend. Je:

  • Beheert agenda’s en plant afspraken, trainingen en vergaderingen zowel intern als extern met onze klanten
  • Houdt ons CRM-systeem actueel
  • Stelt facturen op en zorgt dat deze verstuurd worden
  • Houdt de urenregistratie bij
  • Ondersteunt bij de projectplanning en projectadministratie
  • Stelt LinkedIn berichten op en beheert ons kanaal
  • Schrijft teksten voor op onze website en plaatst deze
  • Ondersteunt bij de uitvoering van ons marketingplan
  • Maakt onze presentaties beter in Canva
  • Houdt kantoorartikelen op voorraad
  • Zorgt voor de organisatie van personeelsuitjes, verjaardagen en andere lief & leed momenten
  • Ondersteunt het team bij allerhande praktische zaken

Wat zoeken wij

  • Je hebt HBO werk- en denk niveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol
  • Je kan goed plannen en bent een organisatietalent
  • Je kan goed overweg met Canva om afbeeldingen, presentaties, infographics te maken
  • Je bent goed in taal en het schrijven van teksten
  • Je bent servicegericht
  • Je kan goed prioriteiten stellen en bent stressbestendig
  • Je bent gemotiveerd, proactief en een teamspeler
  • Je hebt affiniteit met onze dienstverlening: verandermanagement, leiderschap, duurzaam werkgeverschap
  • Je bent 24 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij

  • Een dynamische rol binnen een gepassioneerd team met grote ambities
  • Veel ruimte om je werk zelf in te richten en te groeien
  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Salaris tussen de €2.800 – €3.500 bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en kunde
  • Een laptop en abonnementsvergoeding mobiele telefoon
  • Een informele sfeer in een gedreven team
  • Mogelijkheden om vanuit huis te werken en flexibele werkuren

‌‌Interesse?

Stuur jouw motivatie en cv per e-mail t.a.v. Nienke Lakeman, nienke@epahs.nl
Heb je nog vragen, neem dan contact op met Nienke 088 – 5017100 of stuur haar een e-mail.